19 JULI

Godmorgon sunshines.

Sitter och dricker min morgonkopp med kaffe i vanlig ordning. Har precis kladdat på lite smink och nu ska jag gräva fram nå kläder som inte är allt för varma. Höll på att svettas ihjäl igår, seriöst. Inte kul att stå och laga mat när det är dödsvarmt. Lär bli lika hektiskt idag så.... Tagga.

Det känns som att en fotboll satt sig i min hals. Kan knappt svälja... Plus att jag haltar.. Har haft nå JÄVULST med sendrag i vaden inatt. Ni vet säkert hur ont det gör, Vaknade upp och ville skrika. Fyfan.

Nu måste jag snabba mig. Ska tralla ner till Sophyyyyyy strax. Liftar med henne idag.
Adjö.



Have a nice day ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu