13 JULI

Godmorgon!

Sitter och dricker mitt morgonkaffe i vanlig ordning. Ska snart tassa ner mot hamnen och hämta bilen. Börjar jobba 08.00 och jag ser inte fram emot morgonstädningen vi har framför oss. Bollar x1000 ska plockas upp, Mattan ska dammsugas, Pads ska moppas och gud vet vad. Men vi är ett bra team så det ska nog gå undan.

slutar 19.00 .. och ikväll ska jag fan se till att göra något. Har dock bara idag & torsdag kvar att jobba. Sen är jag ledig FRE, LÖR och SÖN! a-a-awesome.

Mamma fick klippa mig igår. Orkade inte se mina slitna toppar. Dock tog vi bara 2cm kanske. Ville typ grina men jävlar att det behövdes. Om en månad har det växt ut igen... mitt hår växer som ogräs.... Dock ska jag till frisören innan jag far till turket, För jag måste tunna ut det, Har så tjockt hår och det är ett helvette att få det att hållas platt. Spec då det är så jävla fuktigt där..

Well, Nu måste jag snabba på. Börjar om 45. Herrååååh.

Have a nice day ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu