1 JULI

Godmorgon mina vänner.

Sitter och äter lite frukost och ska snart byta om osv. Känner mig helt seg.. hade lätt farit till jobbet i pyjamasshorts+linne om det var möjligt. Haha..

Jobbar 08.00 till 19.00 idag.. och imorgon .. och på söndag. Wiho... Vilken toppenhelg. Den här månaden kommer jag jobba sjukt många timmar. Kommer rulla in fina pengar på kontot sen dock. Så jag får väl tänka positivt.

Fan vad awesome att det är Juli nu!!! Nästa månad drar jag till turkeeey och sedan en sväng till götet. Längtar som aldrig förr. Fan vilken välbehövlig semester.

Nåja.. Ska väl göra något åt detta utseende nu. Vi får höras ikväll.
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu