tvåtusenelva

2011 - nytt år, nya möjligheter!
Känns otroligt skönt med ett nytt år, En ny start skulle man kunna säga. Sweet.

Igår kom alexander och hämtade mig på jobbet klockan fyra. Vi for hem till mig så jag fick göra mig klar och lite sånt. Där runt sju tiden var det dags för middag :) jag mami och alle. Var trevligt och mycket mumsigt, oxfilé och gratäng, min favorit mat!! Sen var det bara att börja öla ;) Spelade något spel med mamma, blev en hel del skratt när vi skulle svara på vissa frågor. Sjukt spel.. haha. Sen kom även kalleJ förbi och höll oss sällskap. Just innan tolvslaget började vi gå mot corner för att forsätta där, Blev att dricka rätt mycket igår, men jag stod på benen hela kvällen ;-) Vi gick även till heroes klockan två med några pepz och tog en öl. Sen kände jag att det räckte, så alexander's morfar kom och hämtade oss och skjutsade oss till sunderbyn. Mycket snällt!

Idag när vi vaknade mådde vi inte bra alls.. inte jag iaf ;) haha. Ett tag efter att vi hade vaknat till liv så fick vi skjuts av alle's mamma in till stan. Blev att gå till max och äta bakismat, Gick jävligt segt att äta .. mådde sjukt illa.. haha.. Men nu mår jag lite bättre faktiskt, Ska gå och ta en dusch och sedan krypa ner brevid min sötnos som ligger och sover som ett litet barn ;) Lär nog bli en mycket lugn kväll.. eller?


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu