i'm in love

- i mina nya matsumoto skor ♥ dock måste jag skicka tillbaka dom, det hade släppt i sulan så dom får fan ta och laga det.. man trampar snett med högra skon. Det måste limmas typ. L-ess! Men får väl tillbaka dom snart :-) Har ju hämtat ut mina andra skor också, lårhöga stövlar i mocka, superfina.

Nu ska jag bege mig mot tobias, ska hämta ett spänne från min gamla bräda. Dom hade bara ett kvar på hägglunds, fick det gratis också, sweet!

Sen ska jag tvätta och städa, dutti chej!
pöss

Kommentarer
Postat av: Isabel

HAHAH, har du sett vad din blogg heter?!



"MåDiz vilda eventyr =D"

2011-01-25 @ 21:40:58
URL: http://isabelsconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu