helt färdig

.. som människa.

Jobbat hela elva!!! timmar idag. Om jag är på topp? Eh.. nej. Har just duschat och nu ska jag väl göra mig klar bara för att. Blir en jävligt nykter kväll för min del. Ska fara till wallöfsgården till bosse och patrik, Eller jag ska skjutsa mina päron och deras vänner dit, men ska nog stanna en liten stund :-) Har inget bättre för mig. Men en sak är säker, Ska träffa min favoritpojke senare, behöver verkligen hans goa pussar just nu, haha ;) Sen ska jag väl fet tagga för elva timmars jobb imorgon också. KILL ME -.-

hejdå!


underbara du


Kommentarer
Postat av: madde

puss=) mamma älskar dej,hoppas det gör dej lite piggare=)

2011-01-22 @ 20:53:13
URL: http://nyyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu