full rulle

Blev att sociala med natty och maya över en kaffe på waynes tidigare idag. Var mycket trevligt :-) Kul att träffa maya också som man inte har sett på år och dar känns det som. Efter det for jag till min syster.. hon och gralle har hjälpt mig att skriva ett cv. Känns skönt att få det bortgjort.. dock är jag inte riktigt klar ännu, men det är bara lite småsaker som ska skrivas in. Har ju jobb nu, men kan alltid vara bra att söka medans man jobbar också.

När jag kom hem började jag plocka undan i mitt rum, fixade lite på cvt, såg hockey och lite annat. Just innan nio for jag iväg och hämtade mamma på jobbet :)

Har just ätit.. har en brutal matkoma,
Så nu ska jag lägga mig framför tvn en stund medans jag ringer min sötis:)


invigde min nya blus idag som inte kommit till användning förrän nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu