9 januari

åtta timmars sömn i helgen. Känner mig ej levande

Började jobbet halv nio imorse.. ville absolut inte kliva upp.. hade mycket hellre legat kvar brevid min alexander. Men var ju tvungen.. men det har iallafall gått bra på jobbet, Blev en hel del skratt .. tror inte det bara var jag som fått lite sömn ;)

Slutade 16.00. For hem och tog en varm dusch och sedan tog jag en behövlig powernap på en timma. Strax därefter for jag och hämtade A, vi for hem till mig och myste på framför tv.n.

Nu har han farit hem, och jag ska väl sova. Ska bli SJUKT underbart skönt. Ska sova så länge jag bara kan imorgon.
hörssssshejjjjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu