8 januari

fan vad jag är seg på att uppdatera. Jobbar typ ihjäl mig själv just nu känns det som.
Därför jag inte haft tid. Sorry dudes

Igår efter jobbet stressade jag hem, duschade och tog mitt pick och pack hem till mikaela där vi gjorde oss klara inför kvällen. Blev att fara på en förfest i stan med några sköna pepz, sedan blev det allstar :) Hade grymt kul, väldigt trevligt folk var det också.. Träffade även på markus fagervall som gav mig en komplimang och en kram. haha, men han var trevlig :b När dom stängde kom min babe och skjutsade hem mig, tack hjärtat! Blev att sova direkt.

Idag ringde klockan 07.00!!! , vilket helvete.. haha. Försökte fräscha till mig så gott jag kunde och sedan kom min chef och hämtade mig. Har jobbat till 16.00 idag, skönt att få sluta tidigt.

Har varit och skjutsat alexander och kalle till örnäset. Ska snart hämta dom och skjutsa in dom till krogen :) Kör med hans bil och ja.. manuell, har bara kört automat sedan jag tog körkortet eftersom vi inte har någon manuell bil. Men jag börjar vänja mig nu igen :-) Måste köpa mig en bil omgående!!

Blir nog att sova hos alexander inatt :) Måste ändå köra hem han sen med hans bil så det är väl lika.
Men vi hörs senare eller något.

Puss


jag är inte alls avis på annas bränna... nejnejnej......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu