4 januari

Vaknade upp klockan tio. Skulle fara till jobbet 20 över.. jävlar vad stressad jag blev.. Men två min efter att jag vaknade fick jag ett sms av chefen som sa att jag kunde komma in till tolv. Så det var skönt! Men när jag väl gjort mig klar och precis gått ut får jag ett till sms, - du kan få vara ledig idag, så lite folk. haha.. åhhh... hade kunnat sova länge idag. Men å andra sidan har jag en hel dag framför mig, får se vad som hittas på :-) måste städa lite iallafall, mamma håller på att slita av sig håret när hon ser hon stökigt jag har. Illa.

Natty frågade just om jag är sugen på att ta en kaffe, så ska hoppa i duschen nu och sedan blir det en sväng på stan.



HAHAHA, Alexander och jag, meant to be? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu