31 januari

har inte haft tid att blogga, sry!

For som sagt till dundret i fredags, Har haft det grymt trevligt :) På fredagen när vi kom fram for vi och åt en sen middag och sedan begav vi oss mot stugan. Vi packade upp och strax efter det började vi förklirret. Vi spelade ölspel och socialade, det var toppen. Senare var det tänkt att gå till harry's och dricka en öl eller två men dom stängde just när vi kom dit så det fick bli en taxi in till stan och där hamnade vi på någon krog som hette nex. Dom har ju inte det bästa utelivet där, men det fick duga =) Träffade trevligt folk och jag tror vi hade kul ;)

Dagen efter var inte lika kul för någon av oss, Tror att alla mådde väldigt dåligt.. haha. Vi drog oss upp iallafall, for och åkte lite bräda. Alexander lärde sig åka slalom också, det kommer en film på det ;) Senare mot kvällen bestämde vi oss för att åka mot luleå för att gå ut på krogen. Sagt och gjort, vid halv nio var vi hemma, så det var bara att snabb göra sig klar och sedan kom ela hit :) vi började grogga och där vid tolv gick vi mot allstar. Hade en supernice kväll där också.

Igår vaknade jag upp hemma hos alexander, vi sov till typ fyra! Men efter ett tag klev vi upp, Blev fika och kaffe med hans familj, mormor och några andra. Det var trevligt :) Sedan for vi till mig, blev att se the wedding singer och vi åt även lite gotta till det. Bra avslut på en bra helg!

Har precis vaknat, är jävligt trött. Men har inte tid att sova. Ska gå och lämna in mina skor och jag måste även storstäda rummet. Jag har nog aldrig haft såhär stökigt någonsin! hojja... ska nog slänga i mig frukost och sedan sätta igång. Ska bara sätta in lite dagens bilder som jag missat att göra när jag varit borta. Pöss

Bilder från dundret befinner sig på facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu