3 januari

Började jobbet klockan 11.00 imorse. Dagen har gått bra.. förutom att jag har failat lite, sparkade in min tå i en frysjävel på lagret, tappade min lunch på golvet, brände hamburgare och gud vet vad. Haha.. men har varit övertrött som fan så jag skyller på det ;-) kul har jag haft iallafall. Klockan 18.00 kom min sötnos och hämtade mig :) Vi for hem till mig och har myst på och sett lite tv åsådär. Sen kom vi även fram till att vi har gått på samma dagis, på samma avdelning, Så mamma drog fram ett antal foton, det gulligaste av allt var att vi satt brevid varandra. hahah, Så fult. Men nog var snygga alltid ;-) Han for iallafall för ett tag sedan :( han ska till stockholm imorgon och hämta en bil, dock är han hemma imorgon kväll någon gång igen :)

Imorgon blir det mer jobb, 11-16 denna gång. Skönt! Men sen ska jag jobba ons,fre,lör och sön.. Men ska inte klaga, cash is king! Blir nog en hel del jobb sen också, :-) aldrig fel med mer arbetspass. Kanske kan flytta snart? Hoppas på det. Hade ju mina funderingar på att flytta.. men kände att jag behövde mer jobb. Och nu kanske det löst sig. Nice!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu