26 januari

Vaknade runt två tiden idag. Klev upp och gjorde mig klar :) Gick på stan med min syster ett tag, fyndade en tröja, ett armband och ett par jeans :) Syster bjöd mig på jeansen, tack sötis!!

Sen kom sarak och issa och hämtade mig :b Vi for till storheden, issa skulle hämta sin telefon på elgiganten så vi gick och kikade litegrann åså. Sen blev det även en sväng på h&m och bolaget!

Har just ätit palt. Satan vad gott det var, längesedan jag åt det :) så det satt gode fint i magen. Nu ska jag bara smälta maten ett tag och sedan börja packa tills på fredag, jobbar imorgon så jag hinner inte göra det då. Måste även upp på vinden och gräva fram mina täckisar. Jobbigt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu