21 januari

Nu är det äntligen helg. Fast jag vill egentligen att den ska vara över, jobbar 8.30 - 18.30 både lördag & söndag. Eftersom jag har börjat med schemahelger nu. Men då är jag ledig varannan ;) sweet. Mycket bättre än att jobba varje jävla helg. Så nästa helg blir det dundret med min babe och några till. Kommer bli grymt kul.

Idag har jag varit på stan med ela :-) Gick runt och kikade på kläder och sedan gick vi till blågåsen för att dricka en milkshake ;) Sedan ringde issa så då gick vi till sub.co och höll henne sällskap när hon åt, Köpte mig även en cafelatté med noisette smak. Så god! Vi blev kvar där i cirka 2 timmar då vi pratade om allt mellan himmel och jord. Satan vad vi har skrattat.

Ikväll blir det iallafall att ratta sara's golf, Linda och Issa ska också med :) blir nog nice.
hörs sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu