19 januari

Vaknade klockan tio imorse. Gjorde mig klar lite snabbt, sedan for jag till piteå med pamma och pappa :) Har hälsat på min faster,moster och kusin. Mycket trevligt att få träffa dom :-) Där runt 15.00 drog vi förbi bigboy och slängde i oss varsitt skrovmål innan vi började fara hemmåt.


Så nu sitter jag här, har just plockat undan lite i rummet och så. Blir bara att vara hemma ikväll skulle jag tro :-) kanske en skön promenad. Känner mig så trött och sliten så det hade suttit fint.

Hörs väl senare :)

Svar på Tal: Emma, det var inte ditt fel, snarare jag som klantade mig ;) haha. Ingen fara =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu