SJÄTTE FEBRUARI

Kasst. Mycket dålig uppdatering!!

Vi startar med Fredagen: Började dagen med en lunch på jobbet (leos) med Sarak. Sedan for vi till arbetsförmedlingen då jag äntligen tog mig i kragen och skrev in mig. Vi gjorde en handlingsplan osv. Så nu är det pågång. Skönt! Senare på eftermiddagen for jag och pappa och handla. När vi kom hem så tog jag plats vid keyboarden medans pappa lira gitarr. Lärde mig några ackord till två låtar dom ska börja spela. Ska eventuellt spela med dom på kulturenshus då dom även ska spela in. Haha.. konstigt att lira med farsan. Men vafan.. en kul grej bara. Ska bara se till att jag lär mig låtarna.. Min grej är gitarr, inte keyboard.. men det ska nog gå att få ihop på något sätt. Iallafall.. Vid 21.00 begav jag mig till Mikaela där det bjöds på fondue och ett glas vitt till det. Tackartackar! Det slank även ner 'en' grogg innan klockan slog 23.30, ungefär då vi började promenera mot Allstar! Blev en halvnykter kväll, men jag hade kul ändå och träffade även härliga människor. Avslutade kvällen med ett besök på max med Alexander och senare gick vi hem till mig och sov.

Lördag: Min schemahelg, Så jag började jobba 08.30 och slutade 18.30. Hade kök hela dagen och det gick mycket bra. Orkade verkligen inte med en utgång på kvällen, så jag var hemma med min familj, Alexander och några kompisar till mina föräldrar. Även denna kväll avslutades på max med hela högen, dock blev det bara en latté för mig. Så sjukt less på äckel hamburgare efter att ha flippat burgare hela dagen.. haha. Somnade dock rätt sent, runt 03.00.

Söndag: Som ni förstår har jag inte fått mycket sömn inatt heller. Cirka fyra timmar.. Men jag tog mig upp, gjorde mig klar lite snabbt och sedan for jag iväg och hämtade Sophia och Johanna. Styrde mot jobbet och det var inte kul att börja morgonen med att plocka upp 12656st bollar + dammsuga hela leklandet. Dock gör vi det varje gång vi öppnar.. men ungarna måste ha ett sjuhelvetes bollkrig utanför bollhavet. less brud! Men annars har dagen gått jättebra. Hade kalas idag, Och det är verkligen skönt när barnen är så lugna och snälla. Är bara lite less på dessa födelsedags sånger.. Dessutom tar dom aldrig slut heller.. Nu för tiden håller den klassiska sången på i flera minuter "när hon har dränks, och när hon har dränks, och när hon har dränks i en flaska champange, ja då ska hon hängas, ja då ska hon hängas, ja då ska hon hängas på en häst bak och fram" osv!! Ni hör ju. Haha.. brukar till och med sjunga med barnen på dessa delar. Hur som haver.. For till syster efter jobbet i väntan på att mamma skulle ha hämtning, Så när hon ringde for jag och Sara och plockade upp henne, och sedan for vi och hämtade Anna och Fredrik på hertsön.

Nu sitter jag och äter kvällsfika, nybakta scones och en kopp thé till det :) Alexander kom alldeles precis också. Så ska sociala med honom. Så vi får höras imorgon.

(Bilderna från alla dagar kommer imorgon. Ids inte leta upp massa nu, vet inte vilken dag jag är på heller)

Någon bild från i fredags kan jag iallafall bjuda på!



Under denna kväll trodde ett x antal folk att vi var syskon
jag&ela ♥


Stina och någon


Fridesjö och Losell!


Miko och jag




hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu