NYKTERIST JAVISST

eller ja.. ikväll är jag det ;)

Har skjutsat min älskling och hans vänner, och sedan har jag varit med Hans syster hos deras faster :) Socialat åsådär, mycket trevligt. Sååå, nu gör jag inte så mycket. Borde egentligen sova? Men det får vänta. Ska skjutsa hem Therese och deras faster snart så, och sedan ska jag vänta på att alle vill hem från krogen, så då får jag äntligen fara hem och mysa med go pojken min ;)

Imorgon blir det iallafall jobb från 11.00 :-) Skulle få sluta 16 el 17 .. skönt med kort dag :) Kommer gå fort känns det som, eftersom jag nu mera brukar jobba 10 eller 11 timmar på en dag. Så det är inget att klaga över =b

Sen får jag se vad som händer, utgång? Njeee.. inte speciellt sugen. Therese ville att jag och alexander skulle komma till henne och umgås, så jag tror det blir så :)

Vi får höras imorgon
p&k!


älskar dig min underbara! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu