26 FEB

Blev att köra långkonkaronkdojja igår med linda och issa :-) Det var trevligt. Men var gode trött där mot slutet. For och hämtade en full alexander där vid 03.00. For på max och åt och sedan for vi hem till mig och sov.

Imorse klev jag upp klockan halv nio ungefär. Gjorde mig klar och sedan skjutsade jag hem alle för att sen bege mig mot jobbet :) Så jag har jobbat 10-16 idag.

Nu sitter jag och babe hemma hos mig :) har precis gjort mig klar, Väntar bara på att naglarna ska torka :) Klockan sju blir det middag med Alexander, Hans syster, Hans faster och någon till. Lär slinka ner någon öl eller två också. Får se vart kvällen tar oss :-)

Hörs sen.
Herrååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu