24 FEB

Godmorgon!

Har legat i sängen och dragit mig ett bra tag. Ville fan inte kliva upp.. fryser jätte tokigt mycket. Inte alls kul.. Så nu sitter jag och huttrar i morgonrocken och försöker få ork till att gå och duscha. Men kommer frysa dubbelt så mycket när jag ska ut från duschen. FFML. typ..

Nåja, torsdag idag - Har inte så mycket planer. Ska iallafall vara med Alexander senare. Måste även sortera all min post.. det bara ramlar in brev varje dag. Innan jag var 18 fick jag inte ett enda. Hm.

Näe. Vi börjar med "frukost". Det blir nog gröt med hallonsylt. Smaskens.
Hörs sen då!

Kommentarer
Postat av: Filippa Maria Matilda Nyman

fin blogg!:)

2011-02-24 @ 19:18:45
URL: http://filippafreak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu