22 FEBRUARI

Godmorgon.

Idag vaknade jag lite tidigare. Skönt det. Ska strax ta mig en dusch och sedan göra mig klar. Behövs verkligen... känner mig riktigt blek och risig just nu..

Sedan ska jag ut på ärenden. Ska med ela på banken osv.. Idag ska det förhandsbetalningen till resan betalas. Wohooo :-) Längtar som en galning. Fan vad jag är tagg!!!!!

Måste typ spara hela min lön som kommer på fredag :( Det suger.. men har faktiskt beställt två plagg från nelly iallafall. Det är jag värd. Så jag visar dom sen :)

En dusch nu, Hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu