18 feb

Det har gått bra att jobba idag... dagen har gått väldigt sakta och känts lång. Men det gick bra ändå. Tobbe och Eric kom även förbi och lunchade med mig och carro :) Så det var trevligt

massa jobb, jobb och jobb.... så, orkar inte uppdatera så flitigt denna helg. Som det brukar vara dårå..
Har fått hem biljetterna till alanyaresan idag, sweet!

En sak till som trillat ner i min brevlåda idag var hotellrevyn.. Och jag trodde allvarligt talat att jag skulle vara omslag på själva "sidan" där dom skrivit om leos lekland. Men nae.. jag är på framsidan av hela jäkla tidningen. amagaaad... jag dör. Alla som är med i Hotell och restaurang facket får ju hem den.. men aja, haha.

ähhh.. en dusch nu, sedan ska jag bara chilla hemma i soffan. A skulle nog komma också. Och senare ska jag hämta mina föräldrar så jag är illa tvungen att vara nykter. Dock behövs det.

hörs sen eller något. Herrå

http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer_s.aspx?gKey=g9jg1xvc&gInitPage=1
hemskhemskhemsk bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu