15 FEB

hej på er :-)

Hade en jättemysig kväll igår med min fina alexander. Massor av mys och såg även en jättebra film > Nyckeln till frihet. Värd att se.

Idag har jag jobbat från 09.00 till 19.00 :) Har gått bra.. men har dock varit världens segaste dag typ. Knappt nå folk. Tog mig äran att vara leo två gånger idag i brist på annat.. Det uppskattades inte så mycket.. skrämde cirka 5 av 7 barn idag så dom började gråta. Så hemskt är han väl inte?;) haha.

Nu är jag iallafall hemma, och alexander är även här. Ska ta en dusch och sedan lägga mig i sängen och mysa. Är så satans trött..

Men först, en liten bildbomb :)

 
en fika efter maten satt inte helt fel.


en glad johanna :)


Alexander kom förbi på en lunch också :)


inte så mycket folk inte..


Mina goda chokladbollar jag bakade idag :)


Fick detta igår av min älsklingspojke!





                                                                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu