14 FEB

Glad alla ♥ hjärtans dag!

Vaknade klockan tre idag. Inte bra.. Har just tagit mig en dusch och ska strax äta middag med mina päron. Senare ska jag umgås med min Alexander.


Är så jäkla taggad!! Imorgon bokar jag resan till alanya, Blir att fara med issa och gänget den 18 maj. Så sjukt kul det ska bli. Hade dock velat att någon mer kan följa? För dom andra har redan bokat, och jag vill inte ha ett dubbelrum för mig själv.... haha. Men de löser sig ;) Satan vad tagg!!!

Laddar upp en dagens bild strax.
pöss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu