MIN NYA ÄLSKLING

Gick över till päronen en sväng tidigare. Umgicks med Pappa och lillasyster :-) Fixade även min telefon lite, behövde ju hjälp som sagt. Men nu har jag koll på läget, haha!

Sedan gick jag ner på konsum & handlade lite mat åså, Köpte proviva mango - Så god! Brukar alltid dricka det på morgonen, Så det är ett måste i mitt kylskåp!

Snart kommer iallafall Linda, Sara & Issa hit :)
Blir att hinka kaffe & surra!

Köpte ju även ett rosa skal & plastskydd till telefonen.
Kan behövas - för jag är en mobildödare.
Ska försöka att behandla denna med kärlek!!! haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu