GOD JUL

Äntligen är Julafton här, Jag älskar verkligen julen.

Varit på stan imorse med lillasyster. Köpte ett par svarta leggings som jag ska ha på mig idag. Ska även ha en rosa/röd topp som jag köpte för ett tag sen, Har inte hunnit använda den, och sen blir det en svart kavaj till det. Blir nog super!

Anna fick även välja ut en julklapp, Hon valde en supersöt vit topp från monki. Jag slängde även ner en till sak i paketet som hon aldrig såg ;-) Hehe. Tror hon blir glad!

Nu ska jag packa ihop det sista och sedan gå ner till mamma och pappa!
För nu ska det firas jul med världens bästa familj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu