FULL RULLE

Tar mig tid att blogga lite då...

I lördags
blev det först jobb och sedan när jag kom hem var det party som stod på schemat. Sebbe kom hit och drack något glas och sedan började vi bege oss mot malmudden där vi var på lokalfest.
Hade en trevlig kväll med avslut på allstar.

Igår låg jag seriöst i sängen HELA dagen. Klev upp 21.00 och duschade sedan gick jag och sov igen. Skulle inte ha sovit så jävla mycket.... Har varit otroligt seg idag. Smällen man får ta antar jag.

Idag har jag jobbat från 9 till 19. Och så ser hela min vecka ut.
Kul va? Det kommer iallafall gå fort till julafton för mig :) det enda positiva.

Kom iallafall hem för ett tag sedan. Har hunnit göra matlåda & även middag.
Det fick bli köttbullar & skruvmakaroner. Enkelt att laga, gott att äta ;)

Har hunnit dra en sväng med dammsugaren också. Försöker hinna med allt möjligt och jag är stressad hela dagarna. Sjukt jobbigt.... stressar även fast jag egentligen inte behöver. Det bara blir så...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu