WHERE ARE WE NOW?

Kändes sjukt konstigt att jobba förmiddag idag. Men gud så skönt :) När jag slutade gick jag på stan med Frida och Natalie. Jag har äntligen hittat mig en ny bikini, Var väl inte sååå förtjust i den men det finns inte mycket bikinisar nu när sommaren lider mot sitt slut.

Chansade även och köpte ett nytt batteri till min telefon. Och även fast jag badat med den, fungerar den som innan :) Något glad blev jag. Så nu slipper jag köpa en ny :-D great.

Nu ska jag slänga i mig lite middag och sedan får jag se vad som sker.
Pusss


79:- per del
H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu