LITE NYTT

Nu är jag hemma igen! Blev att ranta lite med mamma och pappa, som sagt.

Först for vi en sväng på storheden där dom köpte en ny kaffebryggare osv. Jag köpte bara lite nödvändigt inför resan. Sedan gick jag och mötte upp min lilla kusin Alexander som jag passat idag. Så han fick följa med på stan en stund och sedan gick vi och lunchade på max, Blev dock en sallad för mig denna gång :) Och den var faktiskt riktigt god.

Fick med mig lite saker hem som jag tänkte visa :)


129:-
H&M



199:-
H&M


149:-
Lindex


Bälte 59:-
Lösögonfransar 60:-
Åhléns


Heat Rush / Beyonce
249:-
Åhléns


Läppglans 39:- Lindex
Lipcare sun 15:- Lindex
Hårnålar H&M
Mascara 129:- H&M













Ny kaffemugg från vingården
25:-



Nu kan jag öppna ölen med denna ring ;) haha.
Ett fynd för endast en guldpeng. Också från vingården!


Nu blir det att ordna lite middag och sedan ska jag skjutsa mina föräldrar till toscana. Får se vad jag sysselsätter mig med sen. Kanske hör mig runt om någon är sugen på lite kvällsmys på roasters! Hörs sen :)



Kommentarer
Postat av: therese

Den rosa hårinpackningen har jag alltid hemma ! Använder den som balsam typ, sjukt bra ! :)

Glad att stridsyxan är nergrävd, har varit sjukt jobbigt.

2011-08-12 @ 08:17:38
URL: http://luckyshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu