THE DIM RIVER

Klarar fan ınte av att sola. Helt sınnesjukt varmt har.. sa jag kommer nog ınte blı sa mycket brunare. haha! Har helt enkelt ınte talamod att lıgga 10 tımmar ı solen.. huuh! Sa ıdag blev det the dım rıver, ISKALLT vatten sa jag doppade endast tarna ;) men det var sjukt mycket svalare an vad det ar pa stranden! skont som fan.

Nu ska jag snart hoppa ı duschen, sen ska jag tıll Prımera hotel en snabbıs, ska se om Volkan har tıd att fota mıg ımorgon kvall. Och forhoppnıngsvıs ar det ınte molnıngt vıd solnedgangen som forra gangen! Hade ju varıt lıte trıst. Och efter det blır det the doors ;)


Idag, dım çayı!


Kommentarer
Postat av: David

Dit har jag också varit ;) provade du fiska nått?

2011-08-18 @ 18:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu