SVERIGEKAKA

Det gick bra att jobba idag. Dock gick dagen väldigt segt då det inte var mycket folk. Inte så konstigt då skolan & dagis har dragit igång igen.

Efter jobbet for jag ut och snurrade med Sarak en sväng. Hon har även varit på leos idag (y) Så jag åkte hem med henne. Mycket trevligt, saknat den bruden.

Nu är jag hemma. Jag och mamma håller på att baka en sverigekaka, Har aldrig gjort en sån.. Och inte ätit heller. Så det kan bli spännande att se resultatet ;) Blev dock lite besviken då den inte skulle vara gul och blå :<

Och btw, jag funderar på bli ljushårig. Så less på detta tråkiga svarta hår, Ska iallafall klippa mig. Och om jag färgar går det ju alltid att bli mörk igen ;) Beslutångest..

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu