RÅKADE SHOPPA IGEN

Blev att gå på stan med mamma en sväng. Och sedan mötte jag upp ela :-) Vi gick även runt på marknaden och kikade litegrann. Åt även langos .. ingen höjdare vill jag lova. Kanske alltid smakar bättre i fyllan?

Fick med mig detta hem. Jag som hade köpstopp.. hoppsan.


Nr: 034, 054, 244
Från: åhlens
Ta 3, betala för 2!


85:-
Från Parelle


20:- (rea)
Från Ur&Penn



79:-
Från
marknaden
(Behövde nya eftersom jag lyckats bryta av mina..)





Nu ska jag forsätta dricka på min kalla cider som jag just fick av mammsen.
 Klockan är bara 14 men vafan, är det kalas så är det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu