MYSELIMYSMYS

Man märker verkligen att sommaren är över. Fan vad dött det är på jobbet!! Så idag har jag och Linda hunnit med en hel del. Så det är ju iofs bra.

Nu när jag kom hem ser jag att mamma står och lagar middag åt mig, Och sedan har hon även gjort myspys i mitt rum idag igen. Tänt ljus, bytt gardiner, bäddat sängen osv. TACK ♥ Sånt orkar jag verkligen inte göra själv då jag jobbat tio timmar ..
Ikväll blir det lite mys. Storasyster har kommit hit på besök också, så blir en liten tjejkväll med henne och mamma.
Nu ska jag mätta magen. Har endast ätit lunch vid 12 tiden idag.. Hungryyy!


Kommentarer
Postat av: mamma

varsågod hjärtat mitt <3

2011-08-25 @ 23:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu