"like the girl with tattoed wrist, Stay strong and you live long"

Jag överlevde dagen! :D Kämpigt mot början men sen rullade allt på bra.

Här hemma har jag inte gjort många knop. Bara socialat med vänner och sådant. Var ner på konsum nyss med mamma, Köpte smörgårstårta ;) mhhh, det var mycket mumsigt. Sedan köpte jag mig en SOLO tidning som jag ska läsa när jag bäddat ner mig. Men först blir det en dusch!!'

Ja, igår kväll kom Anton hit, Satt och socialade en stund innan mamma ringde och bad oss komma till skurholmen. Och det gjorde vi. Anton blev bjuden på öl, och även jag.... så bestämde mig för att lämna bilen där så skulle vi ta taxi hem sen. Haha! Hade en kanon trevlig kväll, massa musik, sång och trevliga konversationer. Att jag alltid har så sjukt kul med mina föräldrar? konstigt, men jävlar vad trevligt det kan vara. Blev en lite för sen kväll då jag somnade runt halv fyra.. Men lätt värt att vara lite seg på morgonkvisten efter en sådan toppen kväll.

Mamma gick även och köpte väskan åt mig idag :)


299:- Accent

Bjuder på lite bilder från igår också då.. Sedan finns det även en film på min facebook där Anton sjunger en mycket fin låt :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu