FÖRSTA AUGUSTI

Ny månad! Fan vad sommaren går fort .. tragiskt!

Sov väldigt länge idag. Typ till 15.30. Behövligt... Har fortfarande sjukt ont i foten men svullnaden har lagt sig litegrann dock. Sweet. Vill kunna jobba på onsdag, så jag hoppas! Jobbar ändå bara extra då, nåra timmar. Så det borde jag klara.

Idag händer det inte mycket. Tänkte fixa lite i mitt rum på en stund.. stökigt som f*n är det. Måste bara hitta orken.

Till helgen är det LK.. Men för första året så ska jag faktiskt inte gå. Jag jobbar hela helgen så det är väl anledningen. Hade ju kunnat gå iallafall, men jag känner att det är lika att inte göra det. Blir att vara hemma och mysa på istället. Eller så kör jag, får helt enkelt se :-)

Vi hörs sen :*


13 days left!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu