FJÄRDE AUGUSTI

Good morning sunshines!

Vaknade av att mamma och pappa kom in i rummet och var allmänt jobbiga. Jävlar vad dom pratade, Fattade ingenting. Men dom tvingade mig att gå upp iallafall. Haha, Och nu försöker pappa övertala mig att gå till max och köpa lyxshake, Sen NÄR började han ens tycka om det?! hmm. Jag ids då inte. Trött som fan även fast jag somnade 23.00 igår.. Men ska dricka en kaffekopp och sen kanske det ordnar upp sig.

Ikvälldå? Blir att dricka lite med mina babes. Dock vill pappa att jag ska vara chafför åt dom, Och den båten är ju INTE liten... gosh, Skulle nog inte ens våga köra den. Kanske att jag gör det imorgon eller på lördag, För ikväll är jag sugen på lite cider. Och med alkohol i kroppen ska man icket köra båt, det är jag ett bevis på..

hörshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu