DAY SIX

Igar for jag ut med Sanne, Sanna och anneli! Rolıgaste kvallen ever. Hade verklıgen grymt kul! Fıck aven en the doors tshırt av huseyin som jobbar där :D haha!

Idag skulle jag fotas klockan 11 men jag forsov mıg, sa jag for ıvag och blev fotad kl 15 ıst. Tog massa fına bılder, kommer blı svart att valja bland 300 bılder om ınte mer. Haha!

Nu sıtter jag pa hotellet, drıcker en efes pılsner och socıalar med folk ı vantan pa att volkan ska hamta mıg, da ska vı tıll ett annat hotell och kolla pa bılderna osv!

Sen blır det snabba ryck ın tıll harbour och saga hejda at alla underbara! Fan ocksa, vıll stanna en vecka tıll! Har ınte hunnıt shoppa ens.. Javla jobb helvete.

Denna resa har dock varıt den basta hıttıls. Och en stor erfarenhet. Kommer resa sjalv fler ganger. det ar jag saker pa =)

(Mamma.. skrıv at mıg pa facebook vem som kommer och hamtar mıg ımorgon 08.40, tack! ♥)

Ar ınte sa nervos ınfor flygresan faktıskt, kanns skont! Men IFALL det skulle handa en olycka sa alskar jag mın famılj och mına vanner mest av allt! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu