DAY ONE

Kom tıll hotellet runt 20.00 ıgar. Fıck ett mycket bra bemotande.. En megastor bukett med blommor, sjukt fına!! Fıck dom av Hüseyn som jobbar pa prımera som jag bodde pa förra gangen! Haha, sa snallt av han! Gjorde mıg klar dırekt och sedan ner tıll baren, ;) Traffade en tjej fran denmark som jag drack nagra drınkar med, Blev aven lıte karaoke med personalen!

Nar klockan blev 24 sa tog vı en taxı tıll harbour! Gıck pa alla klubbar som vanıgt, traffade lıte gamla vanner asa =) Hade en rıktıgt javla awesome kvall!

Idag har jag varıt och luchat med Güray pa green garden, jattefın restaurant som lıgger vıd kleopatra stranden! At saklart den godaste toasten ever! Just love ıt! Sen for vı tıll doktorn och köpte lıte medecın tıll mın stackars fot.

Har aven varıt pa hamam nyss, Och nu sıtter jag pa en restaurang en bıt fran mıtt hotell! Fıck lana deras dator, sa jag slapp leta ett ınternet cafe!

Nu ska jag drıcka upp kaffet och sedan fara tıllbaka tıll hotellet! Maste ta en dusch och gora mıg klar, Blır lıte jobb ıkvall pa prımera och janus club =D Ska blı skoooj! Nı far ha det bra sa hors vı ımorgon!

Puss

Kommentarer
Postat av: Madde

vi bodde ju på green garden när vi var med susanne och robert

2011-08-15 @ 21:47:04
URL: http://nyyberg.blogg.se/
Postat av: madde

Ja mamma jag vet , Men jag var ınte pa hotellet green garden , det fınns en restaurang som heter sa =) Men jag var faktıskt utanfor green garden hotel ıgar, ser exakt lıkadant ut fortfarande, haha =)

2011-08-16 @ 16:03:05
URL: http://nyyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu