BILDBOMD ALANYA

Tänkte först inte lägga upp några bilder i bloggen från alanya. Men nu när jag har tid över, så.. Why not?


Shyssta brudar från Boden!!

Fick blommor vid incheckingen av en god vän! Thanks!!

Första kvällen, Ready for party!

Cem :)

Träffade några trevliga holländare på robin hood!


Sen kom även min favoritfotograf!!! :D gissa om jag blev glad!

Numan och hans far på robin hood :)

Sedan gick vi vidare till Janus Club för att träffa alla underbara vänner & dricka en å annan drink ;)

Esra & Güray bakom baren i vanlig ordning :)

Going crazy! Güray & Volkan

Lite smått på lyset, som det ska vara ;)

Dagen efter blev det lunch med Güray på Green beach. Dom har så god mat, Ligger brevid kleopatra stranden. Så ni som ska dit måste testa, Dom har massvis med gott & man blir inte besviken!

babaoglu hotell som jag bodde på dom flesta dagarna!

Redo för utgång kväll nr 2!

Men först denna outfit eftersom det blev lite jobb :)

For tillbaka till hotellet efter det, Happy hour!! Drack pina colada ♥

Hängde med lite härliga människor. Turkiet/Norge/sverige!

Sen drog jag vidare till the doors! Några fulla å glada svennar ville vara med på bild :)

men inte jag, haha!

Janus, Esra & murat

Nattkäk med personalen

Kleopatra Beach, Dag 3!

Kväll nr 3, @ Janus club!!

Drack världens godaste öl, Efes!

Dom tyckte att jag skulle beställa en pink lady, Eftersom rosa är min favoritfärg! haha

Sedan blev det att gå vidare till Bellman där vi dansade som aldrig förr!

och självklart vidare till The doors innan hemgång ;) På bild har vi Huseiyn!

Träffade tjejerna från flyget, (Julia & Linnea) ! Bestämde oss för lite teqilua shots!

Hotellet jag bodde på 2005 med familjen ♥

Kleopatra beach dag 4!

The dim river! Ett ställe jag verkligen rekomenderar ifall man vill komma ifrån hettan för en stund, ISKALLT vatten, skugga och väldigt avslappnande! Ligger ungefär 15 minuter från alanya med bil/moped.




For till Primera hotel och hälsade på. Huseiyn keles som bartender! :) (Han jag fick blommorna av)

Cem fick lite hjälp av Sanne i baren. På Babaoglu hotell :)

Tur att någon stod för underhållningen då jag och sanne hade skrikit oss hesa kvällen innan pga karaoke ;) Cem & Ali!

Dag 5! Babaoglu hotell

En välbehövlig återställare ;) Strawberry diaquri

Ali chillar lite

Kväll nr 5! Redo för middag med sanne.

Innan huvudrätten får man alltid detta bröd! Så gudomligt gott. I LOVE it!

När vi kom tillbaka till Babaoglu beställde vi mojito ♥

Tittade vem jag hittade, Sanna & Anneli från självaste luleå. Lite skumt att vi bodde på samma hotell! KUL hade vi.

Zafer hade även lite kul med min snygga cigg gubbe jag trixade ihop.

The doors! Jag & Julia

Fler lulebor, Bla Sandra & Bea

huseiyn :D

The doors!

Bästa!!

Bytte hotell till baronessa, eftersom jag hade åkt sista minuten så kan det bli så om inte rummen räcker till för dom nya gästerna. Men lika glad för det var jag!

underbart med stort rum ;)

också var man redo för sista partykvällen, Nr 6! ;) It's a hard life.

Men självklart fick jag komma tillbaka för lite goa drinkar och trevligt sällskap på Babaoglu ;)

Tummen ner för en tom flaska...

Sådär ska det se ut ;)


Zafer, jag & cem :)


Nu kör vi!

Shake it!

Sista dagen, Primera hotel!

På foto kontoret för att välja ut mina bilder, Ulas & Volkan!

Ulas och jag :)

Volkan har ju lätt den snyggaste moppen i hela alanya ;) HAHA

Man får då hålla i sig så som dom kör!

Tanka kan vara bra om man inte vill gå ;)

Nästa år har jag & volkan bestämt oss för att döpa shopen till : Madde & volkan's photo shop!



Avskeds bild med Murat & Güray!


Mat på burger king med Sanna & Anneli innan flyget skulle gå. Antalya airport!

Fick denna av huseiyn på the doors. Tack!

Det var min resa de. Grymt nöjd, Ni kanske förstår varför jag älskar att fara dit. Det är inte bara för utelivet, Också för; Värmen, Maten, kulturen och alla underbara VÄNNER! ♥ See ya next year!


Kommentarer
Postat av: SB

måst fråga hur mycket en resa som denna kan gå på för dig? med tanke på alla hotell och utgångar :P



sen är jag lite nyfiken på vart "fotostudion" ligger.. ska till green garden den 7e :)

2011-08-30 @ 23:45:30
URL: http://fruktbajs.blogg.se/
Postat av: Mia Wallström ([email protected])

Hej!



Sökte på Babaoglu Alanya på google, kikade på bilderna - klickade på en av dem och så hamnade jag på din blogg. Kände igen dig direkt jag såg dig på bilderna.

Du och tjejerna från Boden satt bakom mig på flygresan till Turkiet.

Hoppas allting är bra med dig och att flygresan hem gick bra!

Jag själv åker tillbaka dit 30oktober en vecka, ska bli skönt. Ska givetvis hälsa på bl.a dem underbara människorna på Babaoglu.



Ha det toppen bra! Kram

2011-09-25 @ 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu