ANDRA AUGUSTI

Hej mina fina vänner!

Hade en mycket trevlig kväll igår på bergnäset med Mikaela, Emil och Kakan. Spelade lite spel, Drack öl/vin och hade trevliga konversationer.

Idag vaknade jag hyffsat tidigt så jag valde att kliva upp och ta vara på min lediga dag. Blev att gå på stan med Natalie som jag inte träffat på hur länge som helst. Vi gick på roasters och drack en kaffe och surrade om allt möjligt. Hittade mig även en mycket söt tunika på gina tricot som fick följa med mig hem. Sedan köpte jag även sololja, hårklämmor och ett halsband. Fast jag har gett halsbandet till mamma, det var ett silvrigt med ett ankare på, så jag tyckte att det passade henne ;)

Nu ska jag ta tag i lite städning som jag har skjutit upp. Blir att snygga till i garderoben och storstäda rummet. Måste även försöka laga min väska som jag köpte i turkiet. Har bara använt den en gång och vill gärna använda den, så får se om jag lyckas fixa till den :) Kanske att mamma är snäll och hjälper mig. Är inte så grym på såntdär ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu