30 AUG

Godmorgon solstrålar!

Kom alldeles precis till jobbet. Har satt på en panna kaffe till några gubbar som är här och arbetar. Och jag lär behöva några koppar också ;) haha.

Slutar 19.00, och då ska jag fara till hertsön. Ska klippa mig hos Emma :) Blir att tunna ut håret och även klippa upp det. Kul med lite förändring.. Dock är jag sjukt nervös eftersom jag är så rädd om mitt hår. Men det ska nog gå bra, hon är duktig så.. Och ett plus är ju att jag känner henne, så jag verkligen vågar säga hur jag vill ha det ;)

Blir ju snart ljushårig också, Hehe.. Kommer ta ett tag att få det så som jag vill ha det.. Men det får jag leva med =) Kommer bli fint sen.

Vi hörs senare ikväll när jag kommer hem. Så kanske jag bjuder på en bild av resultatet :)
Ha en bra dag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu