28 AUG

Idag har jag varit på mycket bättre humör. Som tur var ;) Haha. Har iallafall jobbat från 11 till 17. Jag var kalasvärdinna och det har gått mycket bra, Inga jobbiga ungar heller. Tummen upp för det!

Ligger i sängen och andas ut nu. Är helt död efter igår :b For ju till toscana och drack litegrann. Vid 01.00 tog vi en taxi till färjan. Hade sjukt kul :-) Så det var en helt värd kväll.

Imorgon är jag ledig. Jävligt skönt, Ska sova ut och sedan ska jag städa lite.

Nu ska jag prata klart med Hüseyin och sedan se någon bra film!
Hörs!


Always look on the bright side of life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu