23 AUG

Godmorgon!

Idag är jag uppe med tuppen. Och dessutom mår jag mycket bättre. Lite hosta dock, men det får jag väl leva med. Jag har tvätt tid snart, så blir att köra några maskiner. Sedan får jag se vad som sker.. Sista lediga dagen innan arbetet kickar igång igen.

Nu blir det inte så mycket roligt framöver, Bara spara & spara. Mitt mål är nu : Flytta hemifrån. Sedan vill jag ha en massa pengar utöver för att mest troligt stanna i alanya en månad till sommaren. Så jag ska leva snålt nu hade jag tänkt ;) Först måste jag hitta mig en lya, det är prio ett!!

Ska dricka upp mitt morgonkaffe nu och fixa mig nå frukost.
Ha en fin dag mina vänner ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu