13 AUG

Godmorgon!

Härligt att det är sol utanför fönstret när man vaknar, för en gångs skull! Har precis sminkat mig lite och nu sitter jag & dricker kaffe. Om cirka en timma ska jag börja rulla mot jobbet. Skulle plocka upp zakka också :-) Idag jobbar jag 8.30 - 18.30 .. Och efter jobbet måste jag hinna köpa ett headset. Måste kolla upp när elgiganten stänger. Annars blir det gasen i botten till stan och hoppas på att jag hinner till smedjan. Men har jag tur blir vi klara med stängningen till 18! Får jobba effektivt ;)

Nåväl, Ska slänga i mig lite frukost i brist på annat.
Hörs senare ikväll.

Ha en bra dag ♥
Puss!



Kommentarer
Postat av: therese

Det är ju lördag idag då stänger väl smedjan 17 ? :P Men kolla coopforum på storheden, dom har ju de mesta :P



Jo, det skulle vi verkligen behöva :) Men du kan ju höra av dig när du kommit dig hem från utlandet vettja :)

2011-08-13 @ 07:35:33
URL: http://luckyshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu