SÖNDAG

Dags att berätta lite om helgen då.

I fredags blev det först jobb från 11 till 19. For hem och gjorde mig klar och sedan kom Emma hit :-) Vi for till Gralle på tuna där vi började förfesta med massa trevligt folk. Vid tolv tiden for vi förbi bergnäset för att forsätta festa med emma's pojkvän med vänner. Vilket var trevligt, men jag var inte kvar där så länge. Kände mig allt för onykter så for tillbaka till G efter 40 min ungefär. Där höll festen på till ungefär 04.00? Haha.. minns inte riktigt, men hamnade hos Henke på efterfest till slut iallafall. Mycket trevlig kväll. Däckade hos G runt halv åtta på morgonen. Hehe...

Igår, Lördag - Behöver jag ens förklara hur dåligt jag mådde? När jag kom hem blev det raka vägen till duschen och sedan bäddade jag ner mig under täcket och låg kvar där resten av dagen/kvällen. Fyifan, gjorde fan inte så mycket mer än så, Såg ett gäng filmer och socialade med folk.

Idag - har jag jobbat heldag. Dvs 8.30 - 18.30 .. Har varit väldigt trött men det har varit lugnt och skönt idag. Tog mig en dusch för en stund sedan och har även fått i mig middag som bestod av inbakad fläskfilé & gratäng. Mycket gott!!!

Nu blir det väl att sitta och snoka runt i väntan på att BB ska börja.
Laddar upp lite pics sen.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu