SNURRA MIN JORD IGEN

Så snurra min jord igen
Radion spelar vår sång
Snurra min jord igen
För allt vi drömde en gång
Kent - pärlor



Idag har det inte hänt mycket. Har varit med lillasyster till tandläkarn annars har jag i stort sett bara varit hemma och tagit det lugnt. Allt börjar iallafall kännas bättre nu. Dock är jag grymt less på att denna stad är fylld med skitsnack, lögner och svek. Det är i dessa stunder man inser vilka som är äkta! Och jag är grymt glad över att jag har världens bästa vänner. Ni vet precis vilka ni är

Nu blir det att se någon grym film och sedan ivänta BB! Kanske hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu