Slut som människa

Nu har jag äntligen ledigt i några dagar frammåt. Så SJUKT skönt. Har jobbat som ett as.. Men ska fan inte klaga egentligen. Rullar ju in en hel del med cash ;)

Sitter hemma hos Alexander nu, Vid varsin dator och spelar Icy Tower. Jag är jävligt irriterad över att alexander leder med ETT litet poäng. Ska fan vinna över honom ikväll. Thats it!

Imorgon blir det uppstigning kl 08.00! Då ska vi packa ihop våra saker, fara och handla lite grejer och sedan styr vi mot umeå. Där stannar vi och äter lite lunch och går på stan en sväng. Och sedan far vi vidare till Övik och hälsar på hans pappa :-) Får se när jag kommer hem. Tror det blir på lördag, För vi var sugna på lite festligheter ;)

Justja, Jag ville ju inte fara till norge och jobba, Så idag fick jag ett nytt jobberbjudande av min chef. Vi ska öpnna leos i stockholm och göteborg. Så det blir nog flytt dit inom en snar framtid, kanske några enstaka månader :) Det lutar mest mot gbg! Lääääängtar :) Och mest troligt följer min underbaraste alexander med. Kan inte bli bättre! Sååååå less på denna håla. Så det kommer nog bli kanon!!

Nu ska jag spela en omgång, och sedan ska jag lägga mig i sängen och pussa på min fina.

GLAD PÅSK! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu