JAG KAN INTE ENS GÅ, UTAN DIN LUFT I MINA LUNGOR

- Jag kan inte ens stå när du inte ser på



Godmorgon :) Sitter och dricker en kopp kaffe och ska snart kila till bussen... fett jobbigt att åka buss men mamma har bilen så what to do. Och vilket jävla svammel att man inte får betala med cash efter kl 19? ähh.

Jobbar till 19 iallafall, sen har vi ju disco också. Men tror inte jag ska behöva stanna, jag har dessutom lite bråttom hem för ikväll är det lite festligheter på G med mina brudar. Kommer bli niz.

Kanske bäst att jag klär på mig så jag inte missar bussjäveln som jag gjorde sist.
Hörs senare :*

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu