Helgen

I fredags blev det att fira Ida som fyllde 19 år :) Blev middag osv och kvällen avslutades på allstar. Hade faktiskt en riktigt trevlig kväll, och det behövdes!! ♥

Igår blev det jobb 08.30 till 18.30.. lång & seg dag så det var otroligt skönt att få fara hem sen. Ellerja, jag och anna for hem till Fredrik och fikade :) han fyllde nämligen 18 år igår! Så det blev att fira honom på kvällen också :) Vi gick till en kompis till sebbe och föra, och lite senare blev det corner en liten sväng innan vi begav oss mot allstar. Man lyckas alltid hamna där .. haha. Hade det mycket trevligt tills det var dags att dra hem. Måste tacka Emil som var otroligt snäll igår. Kan inte tacka dig nog. Han skjutsade mig iallafall till S & G där jag valde att övernatta. Vi gick väl och la oss runt 07.00 tiden eller något sånt.. Så jag behöver nog inte ens berätta hur jag mått idag :<

Vi gick hem till stan idag, tog typ sisådär 50 min, och jag hade 13cm's klack. Går inte att beskriva hur skönt det var att komma hem och få ta av mig skorna. haha.. Mamma dumförklarade mig ganska hårt ;) Vilket jag förstår. Men sara ville vara hurtig och gå. Så vad gör man? ;P

Ähh, nu ska jag forsätta se på bb :) Sedan ska jag krypa under täcket och sova!! Behövligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu