27 APRIL

Onödigt att jag klev upp imorse. For till jobbet, och när jag väl är där inser jag att jag är ledig. Schemat hade tydligen ändrats. Lite less blev jag.. Men skönt att få vara ledig hursomhelst ;) Så jag for hem igen.

Gick på stan med mamma ett tag, och sedan träffade jag Natty och Ela :) Så då forsatte jag att gå med dom. Vi tog även en kaffe på börjes och socialade :) Mycket trevligt. Har även växlat pengar till turkiska. Skönt att få det bortgjort. Då slösar jag inte upp dom ;) haha. Har även shoppat lite smått!

Min mage skriker efter mat, har inte hunnit äta nå idag så det är väl dags att slänga ihop nå käk. Får se vad som händer sen, Ska mest troligt fara och simma en stund. Får se hur det blir :)








Kommentarer
Postat av: Anonym

Vars kommer bikinin ifrån? Den var sjukt snygg =)

2011-04-27 @ 22:44:15
Postat av: madde

Bikbok :)

2011-04-28 @ 12:21:48
URL: http://nyyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu