torsdag

här flyger dagarna fram.. fredag imorgon! (y) sweet! ;>

Skolan idag gick bra. Hade data på morgonen där jag redovisade min powerpoint. Sedan forsatte jag att göra kvitton & Diagram i excel.. och det suger! Sen hade vi engelska och sedan var skoldagen slut!

Gick på stan med anna,sebbe och valdmir. Skulle kika om dom hade nå försköp till fiskekyrkan kvar. Men det var tyvärr slut, men det löser sig på annat sätt skulle jag tro.

Sen kom jag hem, satte mig och pluggade lite teori. Sen blev det middag och besök av morfar :D Mycket trevligt. Har börjat träffa han mycket mer nu, vilket jag uppskattar! Blev att göra klar min och davids intervju också.

Nu ska jag fräscha till mig och sedan fara ut med min fru isabel! Får se vad vi hittar på för galenskaper.. jag behöver ha kul snarast! Men det fixar vi lätt.

Hörs senare :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu